سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

حریم خصوصی

حریم خصوصی: شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات رسپینا هوم

 

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌های کاربردی رسپینا هوم به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‌سایت رسپینا هوم هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری رسپینا هوم و سایر خدمات ارائه شده توسط رسپینا هوم به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌ها و خدمات رسپینا هوم است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین رسپینا هوم از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‌های قبلی محسوب می‌شود. رعایت حریم خصوصی کاربران در تمام مراحل استفاده از خدمات در اولویت ماست.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‌های رسپینا هوم منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و کاربر نیز موظف است قوانین مرتبط با کاربر را رعایت کند. اگر در آینده در قوانین، رویه‌ها و سرویس‌های رسپینا هوم تغییراتی ایجاد شود، ما همان تغییرات را در همین صفحه منتشر و به‌روز رسانی می‌کنیم و شما با ادامه استفاده از سایت، این تغییرات را می‌پذیرید.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، سفارش ثبت می‌کند یا از خدمات رسپینا هوم استفاده می‌کند. ما در این فرآیند تمام تلاش خود را برای حفظ حریم خصوصی مشتریان به کار می‌گیریم.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است. ما کلیه سفارش‌های ثبت‌شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات را پردازش می‌کنیم. رسپینا هوم به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز امکان سفارش‌گذاری می‌دهد.

ما سفارش‌های ثبت‌شده در سایت رسپینا هوم را از طریق ارسال کد سفارش با پیام کوتاه و ارسال پیش فاکتور با ایمیل در صف پردازش قرار می‌دهیم. رسپینا هوم همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌ها نهایت دقت و تلاش خود را به کار می‌برد. اگر موجودی محصولی در رسپینا هوم به پایان برسد، حتی پس از ثبت سفارش توسط مشتری، رسپینا هوم حق دارد آن سفارش را کنسل کند یا وجه پرداخت‌شده را عودت دهد. مشتری می‌تواند به جای کالای اتمام‌یافته، محصول دیگری را انتخاب کند.

پردازش نهایی

اگر در پردازش نهایی سبد خرید مشکلی مانند اتمام موجودی یا انصراف مشتری رخ دهد، ما مبلغ پرداخت‌شده را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری بازمی‌گردانیم.

رسپینا هوم می‌تواند بدون اطلاع قبلی، سفارش‌گیری جدید را متوقف کند و فروش خود را متوقف سازد، اما سفارش‌هایی که قبل از توقف ثبت شده‌اند، پردازش و ارسال خواهند شد. همچنین حق قطع فروش کلیه یا بخشی از محصولات به دلیل‌هایی مانند اتمام موجودی کالا برای رسپینا هوم محفوظ است.

تغییرقیمت

اگر هنگام درج قیمت یا ارزش ریالی کالاهای موجود خطایی رخ دهد، رسپینا هوم می‌تواند سفارش و خرید انجام‌شده توسط مشتری را بلااثر کند. در این صورت، رسپینا هوم وجوه دریافتی را در سریع‌ترین زمان طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری بازمی‌گرداند. مشتری با ورود به سایت رسپینا هوم می‌پذیرد که از این امر آگاه است و ادعایی در این خصوص نخواهد داشت.

اطمینان از اطلاعات وارد شده

کاربران باید هنگام سفارش کالا، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و کامل تکمیل کنند. اگر کاربر اطلاعات ناقص یا نادرست وارد کند، سفارش او قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس همراه و ثابت توسط مشتری به معنای تأیید صحت آن‌هاست. اگر این اطلاعات صحیح و کامل نباشد، رسپینا هوم برای اطمینان از صحت و قطعیت سفارش، اطلاعات تکمیلی را از مشتری درخواست می‌کند. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل سفارش وارد کنند، اما اگر سفارش پیش‌پرداخت شده باشد، تحویل‌گیرنده باید هنگام دریافت کالا کارت شناسایی ارائه دهد.

همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند در فاکتور درج می‌شود. کسانی که فاکتور به نام شخص حقوقی نیاز دارند باید هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کنند. اگر پس از پردازش و تأیید سفارش نیاز به تغییر آدرس درج‌شده روی فاکتور باشد، مشتری باید حتماً با پشتیبانی تماس بگیرد. در غیر این صورت تمامی عواقب و هزینه‌ها بر عهده خریدار خواهد بود.

پرداخت درمحل

امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آن‌ها بیش از سی میلیون ریال است وجود ندارد. مشتری باید پیش از ارسال، مبلغ چنین سفارش‌هایی را از طریق کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه کند.

نحوه ارسال

رسپینا هوم یک وب‌سایت فروش آنلاین قرنیز، لمینت و کاغذ دیواری است. سفارش کالا به تعداد بالا نیازمند استعلام و تماس از سوی خریدار است. اگر مشتری چنین سفارشی را ثبت کند، رسپینا هوم ابتدا سفارش او را بررسی و در صورت تأیید، پردازش می‌کند. در این موارد، مشتری باید وجه سفارش را قبل از ارسال تسویه کند. در غیر این صورت، سفارش با هماهنگی مشتری لغو خواهد شد و اگر وجه پرداخت شده باشد، مبلغ طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری عودت داده می‌شود.

سرویس تحویل اکسپرس رسپینا هوم، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده می‌شود.

افزودن کالا به سبد خرید به معنای رزرو کالا نیست و هیچ حقی برای مشتری ایجاد نمی‌کند. تا پیش از ثبت نهایی، تغییرات موجودی یا قیمت روی کالای موجود در سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین مشتریانی که تصمیم قطعی برای خرید دارند، به‌ویژه درباره کالاهای شگفت‌انگیز با محدودیت تعداد، باید در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمت مواجه نشوند. سفارش تنها زمانی نهایی است که کاربران کد سبد خرید (dkc) را دریافت کنند. رسپینا هوم هیچ مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده‌اند ندارد.

ما در تمامی این مراحل ضمن پایبندی به قوانین، بر حفظ امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران تأکید می‌کنیم تا تجربه‌ای مطمئن و شفاف برای مشتریان فراهم شود. در نهایت، استفاده از سرویس‌های رسپینا هوم به معنای پذیرش قوانین، مقررات و احترام به حریم خصوصی کاربران است.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول